joi, 20 iunie 2013

Recenzie: E usor sa te iubesc de Tammara Webber

Un trandafir, oricum îi spui, exhală același scump parfum...
Romeo și Julieta de William Shakespeare.

SALVATĂ DE UN STRĂIN. BÂNTUITĂ DE UN SECRET.

CÂTEODATĂ, DRAGOSTEA NU-I UN LUCRU SIMPLU…

El o urmăreşte, dar nu face cunoştinţă cu ea până când, o dată, într-o întâlnire neaşteptată, el devine salvatorul ei.  Atracţia dintre ei e incontestabilă. Totuşi trecutul, pe care el s-a străduit atât de mult să-l depăşească, şi viitorul, în care ea-şi pune atât de mari speranţe, ameninţă să-i despartă.

Numai împreună ar putea să lupte cu durerea şi vinovăţia, să înfrunte adevărul şi să găsească neașteptata putere a dragostei.  Jackie este o fată frumoasă, este la colegiu, de trei ani are un iubit admirabil şi i se pare că viaţa e uşoară şi viitorul îi zâmbeşte. Fără veste, iubitul o părăseşte pentru că vrea să încerce ceva nou, iar durerea despărţirii o face să nu mai ajungă la cursuri şi să fie la un pas să piardă examenul şi anul. Scapă ca prin urechile acului dintr-o tentativă de viol, părinţii îi spun că se duc la schi atunci când hotărăște să vină şi ea acasă în vacanţă… De unde să înceapă să se refacă?  De n-ar fi prietenii, s-ar prăbuși. Pas cu pas, ei o ajută să meargă mai departe. E ca într-un joc, îi vor spune ei şi o vor învăţa că este destul de puternică pentru a supravieţui.

Mi-a plăcut cartea încă de la început! Nu ştiu ce mi-a declanşat dragostea pentru ea, dar s-a întâmplat. Poate a fost faptul că Jacqueline părea atât de sfâşiată, de tristă, atât de diferit faţă de cărţile de psihologie, pe care obişnuiesc să le citesc. Mi-a plăcut că această carte face posibilă comunicarea cu personajele episodice. Ce-i drept nu mi-a plăcut că unele lucruri au fost grăbite și aici mă refer la relația personajului principal cu Lucas. Mi-a plăcut scena din final pentru că a fost una victorioasă. Plină de mister și cu un parfum contemporan, bestseller-ul vă captivează prin subiect și mesaje.